Умови повернення та обміну
Здійснюючи замовлення в даному магазині Ви погоджуєтесь з вказаними нижче правилами роботи сайту.
Ця інформація не прихована і знаходиться у відкритому доступі на головній сторінці сайту.
Транспортні послуги є обов'язковим доповненням до зазначеної вартості товару та оплачуються додатково до вартості товару.
У випадку, якщо Ви не погоджуєтесь з умовами доставки вантажу Вам слід відмовитися від покупки.
Умови доставки регулюються такими законами України:
- ГКУ (ст.655 – 697, ст.712);
- ХКУ (ст.264 — 271).
Умови повернення товару регулюються на підставі статті 4 Закону України "Про захист прав споживача".
Шановні клієнти! Зверніть Вашу увагу, що послуги з доставки товару та відшкодування вартості товару на підставі ст. 4. Закону України це різні послуги та регулюються абсолютно різними законами України.
1.0 Послуги з доставки товару
- 1.1 Магазин зобов'язується проінформувати покупця про переміщення термінів відправлення у разі виникнення дефіциту товару за технічної можливості (покупець знаходиться у зоні доступу до телефонної мережі). Якщо потрібний розмір, колір, виріб на складі відсутній, йому буде запропоновано альтернативні варіанти. У разі відмови клієнта від усіх варіантів сума його авансу буде повернена йому на вказаний рахунок Приватбанку протягом 1-2 робочих днів. Будь ласка, зверніть увагу, що складні погодні умови, особливо взимку, так само як і інші форс мажорні обставини можуть вплинути на день Вашого відвантаження та відправлення товару.
- 1.2 Магазин відповідає за день відправки товару. Однак, зверніть увагу, що товари відправлені у будь-який день, після 12-00, у накладній Нової Пошти можуть відображатися наступного дня. Також товари відправлені в суботу після 12-00 у накладних Нової Пошти можуть відображатися як відправлені в понеділок. Всі ці нюанси залежать від напрямку відправленого товару та відстані його маршруту. Більш точну інформацію про терміни доставки, а також вартість доставки Вашого товару Ви можете дізнатись на сайті Нової пошти.
- 1.3 Магазин не несе відповідальності за термін доставки відправленого товару — за це відповідає обрана клієнтом транспортна компанія. Усі претензії щодо затримок, втрати вантажу клієнт має пред'являти обраної ним транспортної компанії. Магазин обов'язково застрахує товар, що відправляється, на його повну вартість.
2.0. Повернення або обмін товару неналежної якості (брак)
- 2.1.1 Незважаючи на те, що ми ретельно перевіряємо якість товару, що відправляється клієнтам, ми допускаємо мінімальну можливість отримання Вами моделі з виробничим шлюбом.
- 2.1.2 У цьому випадку ми обов'язково зробимо заміну товару на аналогічну модель, а у разі пересортування ( Вам ненавмисно вислали іншу модель) - на коректну модель.
- 2.1.3 На жаль, зважаючи на часті випадки обману в сторони несумлінних клієнтів, які навмисне ушкоджували товар належної якості з метою його повернення, ми здійснюємо обмін по браку тільки на таку ж модель, такого ж кольору та розміру. У разі бажання змінити розмір або колір виробу заміна відбувається за рахунок оплати клієнтом витрат на пересилання послуг Нової Пошти, Укрпошти. У разі бажання клієнта заміни виробу іншу модель, заміна відбувається за п. 3.0. даних правил.
- 2.2 Якщо при розпакуванні отриманого товару ви виявили модель з наявністю дефекту, Вам необхідно зробити фотографію моделі, в якій буде чітко видно дефект і надіслати до нас на пошту zakaz@vosamo.com.ua
- 2.3 Обов'язково ДЕТАЛЬНО описати в чому брак чи не відповідність моделі, додавши фотографії на яких чітко видно невідповідності. Пояснення: «Мені так здається, я вважаю і т.д.» не підтверджені чіткими фотографіями, не розглядаються як претензія щодо ідентифікації товару як неналежної якості. Ми зобов'язані пред'явити фабриці-виробнику якісні фотографії для компенсації транспортних витрат на заміну виробу. Тому фотографії низької якості, розмиті, на яких неможливо розглянути суть претензії, на жаль, не можуть бути взяті до уваги.
- 2.3.1 Шановні клієнти! Зверніть увагу, що наявна на сайті розмірна сітка є рекомендаційною та узагальненою. Її параметри не можуть поширюватися на певні види моделей (наприклад, моделі вільного крою, кажан, моделі на гумці, верхній одяг тощо). Будь ласка уточнюйте всі нюанси, що Вас цікавлять, до покупки виробу.
- 2.3.2 Рішення про вибір розміру приймає клієнт, розмірна сітка та поради менеджерів мають рекомендований характер. Багато моделей одягу не підходять під стандартні види розмірів, тому уточнюйте всі деталі при замовленні товару.
- 2.4 Також не відносяться до моделей неналежної якості (браку) моделі, які не «сіли» на Вас так, як вони виглядають на наданих фотографіях. Кожна дівчина, на підставі знань особливостей своєї постаті, під свою відповідальність визначає той фасон одягу, який їй підходить. Гарантувати, що вибрана Вами модель сидітиме, як на зразку, ми можемо лише у тому випадку, якщо Ваша фігура повністю відповідає параметрам дівчини-моделі.
- 2.5 У випадку, якщо модель сіла не так, як Ви очікували, обмін чи повернення цієї моделі відбувається за загальним правилом «Обмін та Повернення» як товарів належної якості на підставі ст. 4 Закону України "Про права споживача".
- 2.6 Так само до браку не належать дрібні візуальні недоліки як: легковиведені плями, нитки, що стирчать, нерівні шви з внутрішньої сторони виробу, трохи відрізняється малюнок принта тканини виробу, розійшлася блискавка (її легко можна просто затиснути для відновлення працездатності), а також все інше, що не порушує загальний вигляд виробу. Відтінок кольору виробу також може залежати від налаштувань Вашого монітора або екрана смартфона та незначно відрізнятися, оскільки фотографії зроблені у студії під яскравим освітленням.
- 2.7 При вказівці складу тканини моделі вказується велика складова матеріалу виробу. Наприклад: Якщо виріб складається на 80% з ангори та на 20% з іншого матеріалу, у картці товару буде вказано матеріал ангора. Якщо товар складається з ангори та трикотажу у відносно рівних пропорціях у картці товару буде зазначено: ангора-трикотаж». Якщо товар повністю складається із ангори, буде зазначено: ангора – 100%. Зверніть увагу, у картці товару вказується лише велика складова складу тканини виробу. У випадку наявності алергенної реакції на певні тканини, Вам слід звернутися з детальним запитом про склад Вашої покупки. Наявність у Вас алергії на склад тканини не є підставою для визнання виробу як «неналежної якості». Повернення або обмін цього виробу відбувається за пунктом 3.0
- 2.8 У разі ненадання фото доказів браку, буде вважатися, що Вам надіслано модель належної якості.
- 2.9 Термін розгляду заявки на обмін товару неналежної якості: до 7 робочих днів.
- 2.9.1 Товари вислані назад за допомогою післяплати будуть повернуті, всі витрати на послуги обраної транспортної компанії в даному випадку, буде нести покупець. Так само з товарів відправлених післяплатою, у разі відмови клієнта забрати їх з поштового відділення, буде додатково вирахована комісія з попередньої оплати у розмірі повної вартості транспортування товару туди-назад включаючи послуги транспортної компанії та кур'єрської служби. Нова пошта не повертає товар «автоматично» після Вашої відмови, тому кур'єр повинен додатково виїжджати у відділення Нової пошти для заповнення бланка на повернення. Також у разі несвоєчасного інформування про Вашу відмову забрати посилку, усі додаткові витрати пов'язані зі зберіганням товару на складі Нової Пошти, УкрПошти тощо будуть також відраховані із суми передоплати.
- 2.9.2 При надсиланні товарів через транспортні компанії Нова Пошта та Укрпошта наш магазин користується послугами кур'єрської компанії, тому всі повернення, обміни проводяться тільки після узгодження електронною поштою.
Товари, надіслані без погодження, а також надіслані післяплатою, не будуть забрані кур'єрською компанією і повернуться до Вас назад!
3.0 Повернення або обмін товару належної якості
Приклади товару належної якості:
- 3.1 Вам не підійшов розмір. На сайті надана розмірна сітка і Ви легко можете звірити свої розміри із загальноприйнятими параметрами. Невірно обраний Вами розмір не є підставою для визначення товару як «неналежної якості». Також підказки менеджера є рекомендаційними, остаточне рішення щодо вибору потрібного розміру моделі приймає покупець.
- 3.2 Відтінок кольору відрізняється від того, яким Ви його бачите на фотографії. Враховуйте, будь ласка, що багато фотографій зроблено в студії під досить яскравим освітленням, також на відтінки кольору впливають установки монітора. Одна й та сама фотографія на різних моніторах може мати зовсім різний відтінок кольору. Основа кольору безумовно залишається вказаною, проте враховуєте те, що Вам здається зеленим, може бути темно-зеленого кольору, сірий колір — може бути як світло-сірим або темно-сірим за фактом і т.д.)
- 3.3 Принт малюнка може мати незначну відмінність від представлених на фотографіях.
- 3.4 І тут , виходячи з ст. 4 Закону України «Про права споживача» покупець має право обміняти товар належної якості на інший товар або повернути гроші за вирахуванням вартості транспортних витрат у таких випадках:
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
- товар не використовувався;
- збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, всі бірки, ярлики тощо;
- покупцю відомі правила експлуатації одержаного товару.
- у разі, якщо покупець не знайомий із правилами експлуатації отриманого виробу, він звертався для роз'яснення умов та правил використання товару.
- Також Покупець не має права повернути Товар, який зазначений у Постанові КабМіну України
- Термін розгляду заявки на повернення товару належної якості – до 7 робочих днів.
3.5 Повернення чи обмін товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Варіант 1: Заміна розміру товару.
Клієнт має право замінити розмір моделі, що не підійшов, на інший за умови:
- Потрібний розмір вказаний у картці товару та є в наявності.
- Клиент оплачивает услуги ТК «Новая Почта» по пересылке товара туда-обратно.
Варіант 2: Обмін товару в інший товар.
За бажання, клієнт може замінити товар, що не підійшов йому на іншу модель (включаючи розпродажні) на будь-яку суму (меншу, рівну, більшу) від раніше сплаченої суми. Різниця вартості моделей повертається клієнту на картку чи доплачується клієнтом.
Варіант 3: Повернення коштів за товар належної якості на картку покупця:
- При роздрібному замовленні: клієнт оплачує послуги «Нової Пошти» або «Укрпошти».
- При оптовому замовленні: клієнт оплачує послуги «Нової Пошти» або Укрпошти.
Вироби, що залишилися, перераховуються за роздрібною ціною з поверненням залишку на рахунок покупця. - Клієнт має право скористатися будь-яким іншим способом повернення виробу, сплативши всі витрати на доставку.
- При здійсненні повернення всі фінансові взаєморозрахунки відбуваються виключно поштою zakaz@vosamo.com.ua для документального підтвердження умов повернення.
Товари надіслані без погодження не будуть забрані кур'єрською компанією та повернуться до Вас назад!
Шановні покупці!
- 3.8 Якщо Ви ознайомилися з усіма умовами, Вам слід надіслати на пошту zakaz@vosamo.com.ua запит на повернення у довільній формі із зазначенням причин повернення моделі. Також, Ви обов'язково повинні зазначити у темі листа, що ознайомилися з умовами Повернення та Обміну товару, зазначеними в цьому розділі.
- Після отримання відповіді від менеджера про прийом Вашої заявки на повернення або обмін, Вам слід надіслати модель за адресою, вказаною менеджером і вкажіть у листі у відповідь номер накладної на отримання товару, що повертається, а також (у разі повернення коштів) обов'язково вкажіть номер картки Приват Банку на який буде здійснено повернення коштів.
- *Примітка: Зверніть увагу, що повернення коштів (за вирахуванням вартості транспортних витрат) буде здійснюватись лише на ту платіжну картку «Приватбанку», звідки і було здійснено платіж.
- 3.9 Термін повернення коштів: 1-7 робочих днів, після отримання товару назад, оцінки його якості та повернення на склад.
Шановні клієнти! ОБОВ'ЯЗКОВО в темі листа вказуйте те, що Ви ознайомилися з правилами цього розділу. В іншому випадку Ваші листи будуть розглядатися в останню чергу.